joi, 25 februarie 2010

Jocuri

În ultimul timp sunt foarte stresat de servici. A trebuit să dau afară 4 colegi cu care mă înţelegeam destul de bine, dar am căutat o soluţie economică. În fine, din acest motiv ajung acasă frânt de oboseală şi abia apuc să mă mai uit la câteva discipline de la Jocurile Olimpice sau să mă mai joc pe calculator. Ce jocuri mai joc eu? Pai în primul rând FIFA Manager 10, pe care îl am cumpărat din magazin (după versiunile 08 şi 09). Apoi mai joc German Truck Simulator cu care m-am cam chinuit puţin să îl traduc din germană în engleză. Pentru jocul ăsta am cumpărat şi un volan. Woow, să mă vedeţi cum stau în scaun şi ţin de volan şi apăs pedala de acceleraţie până la maxim. E atât de realist jocul încât în ultimul timp am cam dat la o parte cariera mea de antrenor virtual (chiar dacă din primul sezon cu Steaua am câştigat Europa League şi campionatul la mare luptă). Nu are rost să mai descriu jocul prea mult, cine e fan de astfel de simulatoare deja îl joacă, iar cui nu îi plac se va plictisi de postul ăsta, mai ales că am reuşit să găsesc şi versiunea UK Truck Simulator, care e la fel ca şi GTS dar ca e doar în Anglia şi trebuie condus pe partea stângă şi cu volan pe dreapta, plus că sunt o grămadă de sensuri giratorii care sunt destul de greu de luat cu ditamai TIR-ul. Poate după ce ma plictisesc de drumurile din Germania am să trec serios pe UK.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts