joi, 3 iunie 2010

Blogger prin email

Mda, postul de aseara l-am scris in pat... Si nu, nu am laptop. Oricum mi se pare un moft sa ai laptop si nu am sa am un laptop decat cand o sa imi fie util sau o sa isi scoata banii, pana atunci e un moft si atat. Dar asta e alta discutie. Revenind, eram prea impresionat de documentarul de la TV dar imi era si prea lene sa imi mai misc fundul din pat pana la PC asa ca am luat frumos mobilul (Nokia E51), am intrat pe net (Wi-Fi) si am cautat cum sa pot posta direct de pe mobil pe blog. Este varianta prin SMS dar care merge doar in SUA sau cateva state mai dezvoltate in privinta asta. Apoi am gasit varianta ca pot posta pe blog prin mail. Asa ca am intrat pe contul meu de blog, am facut setarile (trebuie pusa o adresa de mail pe care iti trimiti mesajul) apoi din gmail am scris un mail pe adresa setata. Simplu, la cateva secunde postul meu era pe net. Aaaa... in cazul in care serviciul de mail de pe care trimiteti pune ceva la coada, o reclama (cazul celor de la Yahoo!, Hotmail sau Live) sau aveti o semnatura nu uitati sa scrieti #end la sfarsitul mesajului care doriti sa il postati. So easy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts