joi, 10 iunie 2010

Google = Bing?!

Am facut şoc azi. Am deschis Chrome-ul şi, evident, pagina iniţială e google.ro. Faţa mea a zis ceva de genul: "WTF?!?"
OK, am zis că ceva progrămel instalat mi-a schimbat setările de homepage şi m-am trezit cu bing.com în loc de google. Neah... Scria clar (era să zic negru pe alb) Google! Ce i-a apucat să copieze pe cei de la Bing cu ideea de a pune o imagine de fundal? Păi nu ştiu... Ştiam însă că Google avea un slogan (pe lângă ''don't be evil'') ceva de genul că simplitatea este totul. Şi tocmai prin asta a câştigat atât Google, prin simplitate, prin uşurinţă, prin inovaţie, nu prin briz-briz-uri, nici prin complexitate şi nicidecum prin copiere.
OK, este doar un preview de 24 de ore pentru cum poţi să îţi customizezi motorul de căutare, apoi revine (cică) implicit la valoarea lui iniţială. Oricum, deja mă aştept să accesez dintr-un loc public internetul de pe un terminal şi să pot fi invadat de reclame sau de imagini pe care nu le doresc.
Ruşine Google! Vorba cuiva...
Prefer albul....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts