luni, 23 august 2010

Ana Lugojana

Am fost ieri într-o mică excursie până la Ana Lugojana, un mic popas pe DN68A la ieşire din Lugoj spre Deva. Peisaj mirific, linişte, terasă. Păcat că nu mai sunt căprioarele care aveau un ţarc special. Cred că ori au murit, ori au fost eliberate. Există doar o gâscă (cred că e sălbatică), nişte iepuri şi un păun. Dar nu pentru aşa ceva merită oprit sau sa mergi până acolo, ci pentru vestitele clătite şi mai nou am descoperit că şi ciorba de vită e superbă.
Drumul de la Timişoara e superb până acolo. E70 tocmai ce a fost terminat de reabilitat. Centura Lugojului tocmai ce a fost inaugurată. Superb pentru o plimbare în afara oraşului într-o zi de duminică.
Am filmat drumul pe centură:

Singura problemă pe drumurile noastre sunt şoferii. Vedeţi şi voi ce depăşire face acel microbuz cu numere de Bulgaria peste pasaj, nu are vizibilitate, e linie continua. Imaginaţi-vă şi viteza cu care mă depăşeşte ţinând cont că am mers cam cu 90 km/h majoritatea timpului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts