marți, 22 martie 2011

B737 flight

Aseara am reusit sa zbor in final pe B737 cu Flight Simulator X. Am reusit sa configurez si FMC-ul corect si dupa cateva incercari am reusit un zbor dus intors LROP (Bucuresti) - LGAV (Atena) pe noapte full cockpit. Putin cam greu cu decolarea la plecarea de la Atena pentru ca nu am luat in calcul prea bine CR (climb-rate-ul) si am fost prea aproape de un deal din apropiere, apoi aproape de un stall la aterizarea de la Otopeni (pentru ca nu am ales bine viteza) dar am redresat la timp si am evitat o mica catastrofa virtuala.Poate am avut si o "scuza" din cauza unui crosswind mic. E putin diferit fata de Airbus A318 pe care am zburat pana acum. Zilele astea incerc un zbor LROP (Bucuresti) - LRTR (Timisoara) si sper sa imi perfectionez procedurile.
Si cateva poze cu avioanele reale pe care le-am simulat:
 Aici e varianta B737-800 NG care a fost special vopsit cu ocazia aderarii Tarom la Skyteam. In curand am sa incerc sa zbor si pe el ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts