marți, 10 ianuarie 2012

Youtube si romanii

Acum mai bine de doi ani am postat un filmulet pe Youtube. Vroiam mai mult sa vad cum functioneaza acest site imediat dupa ce a fost achizitionat de catre Google. Am luat la intamplare un filmulet gasit pe net (nici nu mai stiu de pe ce site de "mondenitati") si l-am pus pe Youtube.  La inceput l-am lasat pentru ca am uitat de el. Apoi am vazut ce vizualizari si ce comentarii sunt si era fun sa vad cum lumea se inghesuie acum e doar curiozitatea experimentului.
Din 3 spetembrie 2009 si pana acum a ajuns sa aibe peste 1 milion de viziualizari!!! Va puteti gandi ca poate e ceva cu un animal dragut sau poate ceva legat de cultura sau macar ceva care se leaga de gusturile mele. Ei bine... NU! Cand veti privi imaginile va veti da seama ce nivel de cultura au unii vizitatori... Dar si daca va uitati printre comentarii va puteti da seama de nivelul celor care nu numai se uita la asa ceva dar isi mai pierd si timpul scriind comentarii. Atentie insa, sunt comentarii filtrate. In acesti doi ani cred ca au fost zeci de comentarii care erau doar injuraturi si obscenitati. Useri blocati si comentarii sterse. Totul are o limita totusi. Nu vreau sa inchid comentariile pentru ca dispare sursa de fun.

Si acum priviti mirificul filmulet in care apar doua personaje, una fosta "vedeta" mioritica alta pe cale de devenire:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts