miercuri, 8 mai 2013

Samsung Galaxy S2 update

Începând cu aseară s-a făcut un update internaţional pentru terminalele Samsung Galaxy S2 (care aveau înainte Android 4.0.x Ice Cream Sandwich).
Surpriza mea a fost când m-am trezit că din senin telefonul începe să descarce cantităţi imense de date şi scrie că face update la aplicaţie, dar care aplicaţie mai ales că nu era simbolul Google Play. Ei bine, după ceva lupte am descoperit că îşi face update la întregul sistem de operare şi mă trece la Andoid 4.1 Jelly Bean.

Bun... acum să discutăm puţin de acest update. În primul rând, în cazul în care nu vi s-a făcut automat deja îl puteţi face din meniul telefonului. Atenţie însă, se vor descărca undeva pe la 480 Mb de date, deci nu vă folosiţi conexiunea mobilă de internet. De asemenea, aveţi grijă sa aveţi suficientă baterie (minim recomandat 85%) în cazul în care nu aveţi posibilitatea să îl ţineţi la încărcat. Şi nu în ultimul rând, luaţi-vă o pauză de vreo oră şi mai bine din a folosi telefonul pentru că pe perioada update-ului NU veţi putea nici măcar sa primiţi apeluri!!!
După ce se termină de făcut update-ul (perioadă în care nu faceţi nimic ci doar vă uitaţi la micul android verde de pe ecran) veţi avea surpriza ca telefonul să vă introducă un tutorial (de parcă până atunci aţi folosit Symbian) şi mai ales să descoperiţi că toate iconiţele de pe ecran au dispărut ca prin magie. Toată munca voastră de luni şi luni de zile s-a făcut scrum şi va trebui să vă rearanjaţi ecranele. În plus desktop-ul arată dezamăgitor, nu e la fel de cursiv.
Legat de aplicaţii până acum nu am avut nicio surpiză, adică nu este nicio aplicaţie care sa nu meargă pe noul Android. Adevărul e că nici nu am prea multe aplicaţii. Totuşi Google m-a surprins cu calendarul, care nu se mai numeşte Google Calendar şi l-am căutat de mi-am făcut bătături la degete, şi Google Now care un search-engine care seamană cu decedatul iGoogle. Aici nu îi înţeleg pe oamenii aştia, dar în fine...
Ce mi-a plăcut e felul în care îmi prezintă notificările, acum nu mai sunt simple headline-uri ci şi citate din mail, mesaj, etc. Mi-a plăcut că se mişcă destul de fluent, iar browser-ul se mişcă impecabil (mă refer la cel nativ, care e o forma light a Chrome-ului).
Dezamăgirea mare a venit însă din consumul excesiv al bateriei!

Un comentariu:

  1. Eu am pierdut din aplicatii, adica le mai am acolo ca si apk - uri dar nu le mai ruleaza. Bateria a scazut cu 30 % cel putin ca si durata de viata. Deja ma gandesc cum sa ii reinstalez vechea versiune.

    RăspundețiȘtergere

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts