duminică, 13 decembrie 2015

MiVue 638 video editat

În postarea precedentă făceam un review a camerei MiVue 638 Touch. Dar în acel review vă prezentam doar o filmare pe noapte ceea ce nu e foarte concludentă. Acum am făcut și o filmare pe zi. Am editat filmarea astfel încât să pun cap la cap filmulețele înregistrare pe cameră de câte 5 minute fiecare. Am folosit pentru asta AVS Video Editor și pentru captarea hărții Registrator Viewer.

Din păcate procesul de exportare a fost cam prost, posibil din cauza mea nealegând cea mai buna metodă de conversie, și astfel filmul de pe YouTube a ieșit extrem de prost, cu sacadări sau pixelări. Am să mai încerc până gasesc varianta cea mai bună pentru a nu pierde calitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts