E OK ca Poşta Română trebuie să îşi facă reclamă, de brand mai ales, că asta îi lipseşte, cu toate că ar trebui şi de servicii. Acum s-a încercat 2 în 1. A ieşit ceva emoţionant, frumos, plăcut, prezentare a serviciului şi a brandului. Ar putea chiar să şi câştige ceva premii internaţionale pentru scurt metraj. Dacă ar deschide Poşta Română o filială la New York şi ar promova cu acest clip sigur lumea ar fi încântată. Dar, e o mare problemă, acest clip este pentru România!!! În afară de cozile interminabile nimic nu pare să fie legat de un oficiu poştal de la noi, oricât de modernizat ar fi. Unde e igrasia din oficiile poştale? Unde e mizeria de pe jos şi de pe pereţi? Unde sunt detergenţii şi alte chestii de pe rafturi? Unde sunt femeile în etate, ursuze, fără pic de zâmbet care mai că te şi iau la pumni că ai îndrăznit să o deranjezi? Unde e privirea încruntată a casieriţei? Totuşi, e un clip SF, chiar şi pentru o bancă din România!
... şi un pic mai mult
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu