Să începem cu veștile bune. Pe loturile 1 și 2 de pe sectorul Arad - Nădlac treaba merge ca unsă și pronosticurile cu darea spre folosință în primăvara lui 2015 sunt realiste. Problema stă acum în brațele ungurilor care nu vor termina sectorul dintre Nagylak și Mako poate doar prin toamna anului viitor. Pentru prima dată putem să spunem că suntem înaintea altora. Un pic de optimism nu strică.
Pe lotul 2 din Timișoara - Lugoj treaba merge la fel de unsă și e posibil ca să fie inaugurat înainte de termenul acceptat în urma licitației. Vara anului viitor e un termen realist de a merge de la Timișoara până la Dumbrava.
Și pentru suntem în România și nu merge totul ca pe roate, ne-am ales și cu lotul 3 din Deva - Sibiu și probleme lui. Termenul pentru darea în folosință ar fi 15 noiembrie 2014. Termenul pentru predarea lucrării, doar Mama Natură știe. Pământul de pe debleul de la Aciliu nu vrea să stea locului și o ia rău de tot la vale. Stabilizarea versanților e demnă de carțile de geologie și construcții. Graba electorală pentru darea în folosință a acestui lot poate fi comparată ca rezultat cu ce s-a întâmplat pe Arad - Timișoara.
Și totuși, sa terminăm într-o notă optimistă, pe A3 Nădășel - Gilău cei de la UMB dau un exemplu despre cum trebuie lucrat pe tronsoanele de autostradă. Mândria cea mai mare e că o companie 100% românească poate da clasă unor companii internaționale aflate în topurile constructorilor mondiali. Să vedem cum finalizează cele două lucrări, lotul din filmare plus lotul 4 dintre Lugoj și Deva.
Mulțumiri membrilor forumului peundemerg.ro pentru ajutorul realizării acestor filmări aeriene cât și InterFly.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu