joi, 18 martie 2010

Chestii pentru Google Chrome

Azi am intrat pe Chrome, ca de obicei să mai pierd timpul pe Facebook and ''other stuff''. Mă ''jucam'' pe Hacker Project. E un mic joculeţ online care te face să te crezi un mare hacker, să penetrezi diferite reţele şi să spargi conturi în diferite misiuni. Bun de pierdut timpul la lucru sau aiurea. Problema este că trebuie să ştii mereu când s-a terminat un proces pentru a câştiga banii. Pentru asta trebuie să dai multe refresh pe pagina. Destul de dificil şi de incomod. Pe vremuri, când foloseam Avant Browser era o opţiune de refresh automat după un interval de timp prestabilit. În noile browsere implicit nu există o asemenea opţiune.
Şi acum revenind la Chrome, am observat că a apărut o mică bară în timp ce navighez care îmi sugerează să îmi traducă pagina din engleză în română. Interesantă opţiune, nu mai e nevoie să intru pe Google Translate pentru a-mi traduce o pagină. De aici am ajuns să navighez şi pe pagina de extensii pentru Google Chrome unde am căutat şi alte aplicaţii care să îmi uşureze munca. Astfel am găsit această extensie: AutoReloader. Poţi să setezi perioada de timp în care să facă reîncărcarea paginii, cât timp să se repete, după cât timp să înceapă procesul şi mai ales, cel mai important după mine, afişează timpul până la următorul refresh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts