luni, 1 martie 2010

Mărţişor

Surpriză extrem de plăcută din partea Google:



Nu mă aşteptam cu toată americanizarea şi globarizarea asta ca cineva dintr-o ditamai corporaţia şă îşi mai aducă aminte de românisme. Nu mă aşteptam ca dupa atâţia Valentines şi Halloween cineva să ne bage în seamă cu un obicei tipic românesc. Poate reuşim să şi exportăm anumite sărbători specifice nu numai să importăm. Poate ne vor ajuta şi cele câteva milioane de români care au ales calea exilului prin Spania şi Italia şi îi provoacă pe italieni, spanioli, francezi sau chiar şi pe recii englezi sau nemţi să poartă la piept frumoasele fundiţe roşu cu alb. Poate ar fi ultimul lucru care m-ar mai face mândru că sunt român.

Un comentariu:

  1. Da' fundita aia e un "element" romanesc? Habar n-aveam :D

    Apropo, am vazut in blogroll ca nu merge link-ul la blogul meu... m-am apucat serios de lucru pe asta: http://habarnist.blogspot.com/
    Spor ;)

    RăspundețiȘtergere

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts