miercuri, 5 mai 2010

Snooker

Timp de mai bine de 2 saptamani am stat lipit de televizor de dimineata pana seara si ma uitam la snooker. Nu am sa fac comentarii despre acest sport care i-a prins deja pe destui romani. Nu am sa comentez nici despre finala dintre Robertson si Dott, nici despre John Higgins, nici despre Ronnie sau Stephen sau despre trupa de pusti din China.
Pur si simplu am sa las imaginile sa vorbeasca de la sine. Acum 25 de ani in aceasi arena ca si in zilele noastre s-a disputat poate cea mai frumoasa finala de snooker din istorie. Dupa 25 de ani protagonistii: Steve Davis si Dennis Taylor au reeditat acea finala intr-un mod hazliu dar explicand cam ce am trait, gandit si simtit in acele momente
Finala din 1985
Partea 1:



Partea 2:



Finala din 2010
Partea 1:

Partea 2:

Partea 3:

Partea 4:

Partea 5:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About Us

Recent

recentposts

Random

randomposts